اولین ترجمه ایزو ۱۰۰۰۲ ویرایش ۲۰۱۸

۱۳۹۸/۰۳/۲۷ بازدید: 316

ترجمه جدید استاندارد iso 10002:2018 کاری از گروه انتشارات بیکران راهکار سعادت (BRS) برای استفاده متخصصان امر و علاقمندان حوزه مشتری در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

 

متن ترجمه ایزو ۱۰۰۰۲ “مدیریت کیفیت – بازخورد مشتری – دستورالعملهایی برای رسیدگی به شکایات در سازمانها” به صورت کامل در ادامه قرار داده شده است.

 

برای دانلود متن استاندارد رسیدگی به شکایت مشتری از لینک زیر استفاده نمایید.

 

www.BRS.ir